Reflektivní rozhovory pro podporu rozumově nadaných žáků
-
22. března 2022
15:00 – 17:15 - online
Jak můžeme pracovat s nadanými žáky, abychom podpořili jejich studium, motivovali je k práci a nepřetěžovali je? V čem mohou nalézat nadaní smysl své práce? Jak vést reflektivní rozhovory s žáky? Jak nastavovat hranice a termíny? Co je potřeba mít na zřeteli, když o nadaných žácích komunikujeme s kolegy? Jak podpořit kolegy, kteří se mentorsky zapojují do provázení nadaných žáků?
Pokud si kladete předcházející otázky a patříte mezi ty, kteří přemýšlí o tom, jak podpořit v rozvoji každého žáka, uvažujete o tom, jak specificky podpořit žáky nadané, pak právě vám je určen seminář vedený paní RNDr. Veronikou Svobodovou, Ph.D., zkušenou pedagožkou, koordinátorkou vzdělávání nadaných na Cyrilometodějském gymnáziu a střední odborné škole pedagogické v Brně.
Přihlašování i více informací najdete na stránce Národního pedagogického institutu.
![Bez popisku](https://cdn.muni.cz/media/3400704/nadan_pupil-feeling-happy-after-getting-excellent-mark-2021-09-03-20-25-39-utc.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=132923584290000000&width=575)
Sdílení události