Virtuální realita ve výuce chemie

Odpoledne s chemií aneb Chemická kavárna
Bez popisku

Zveme Vás na Odpoledne s chemií aneb Chemickou kavárnu s doc. RNDr. Petrem Šmejkalem, Ph.D na téma Virtuální realita ve výuce chemie.

O čem kavárna bude?

Virtuální realita (VR) se jeví být velmi zajímavým didaktickým prostředkem výuky chemie. Oproti stereoskopické projekci přináší virtuální realita pro výuku jednu velkou výhodu, kterou je možnost interakce žáka se studovaným objektem či jevem. Tato výhoda umožňuje jeho hlubší zapojení a podněcuje jej k vlastní práci a vlastnímu uvažování. VR je ale stále relativně novou technologií, se specifickým užíváním a potenciálními technickými problémy, které výuka ve VR může přinést. K tomu rovněž, v oblasti výuky chemie existuje jen velmi málo výukových programů, které by bylo možno využít. V daném ohledu, v rámci této přednášky bychom rádi prezentovali technické, zdravotní a další aspekty implementace VR do výuky chemie a dále naše zkušenosti s programem Nanome, který je určen k vizualizaci molekul ve VR, přičemž bychom rádi zmínili několik výzkumem podložených doporučení využitelných při výuce chemie prostřednictvím VR. Jsou to například způsoby vedení instruktáže, domluvení signálů, strukturace učiva či adekvátního počtu žáků pro realizaci VR lekce.

Kapacita je omezená, na akci je potřeba se dopředu přihlásit.

 

Načítám mapu…

Sdílení události

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info